nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Atentie! Un nou escroc cu benzina din Galati – GL 79 TFM


Escrocheria canistrei cu benzina din comunism s-a transformat in „da-mi si mie bani de benzina (sau motorina, deh!) ca am ramas aici in Bucuresti fara”!

escrocul cu benzina din galati

Probabil ca nu i-as fi dat atentie, daca nu citeam pe Facebook, ca tipul a incercat sa escrocheze foarte multi bucuresteni! Moldoveanul din imagine, tupeist din cale afara, impreuna cu „sotia” si copilul in masina, pentru impresia artistica banuiesc, m-a oprit sa-mi ceara bani de motorina in parcare la Vitan, ramasese fara bani, pentru ca i se furase portofelul in mall.

I-am sugerat sa-si vanda Mercedesul, sa-si cumpere o masina mai ieftina si cu siguranta o sa-i ramana bani de benzina. Laș fiind, nici nu s-a dat jos din masina, ca sa poata fugi repede la nevoie, iar instinctul mi-a spus ca trebuie sa ma feresc de el.

Astazi am citit ca tipul isi alege diferite locatii in care „activeaza”. Saracele fete, „sotia si copilul” cat de plictisite trebuie sa fie la sfarsitul zilei de munca….

escrocul cu motorina din galati

Vi s-a intamplat si voua?

2 responses to “Atentie! Un nou escroc cu benzina din Galati – GL 79 TFM

  1. Stefan 26 / Octombrie / 2015 la 1:52 PM

    Acest tip se da sub numele de Constantin si are nr de telefon 0768 606 065. Mi-a dat numărul sub pretextul ca ma va suna si m-a asigurat ca a doua zi îmi va da banii.
    Am pățit-o in luna Iulie la Mall Baneasa.

    Apreciază

    • Modern Girl 27 / Octombrie / 2015 la 2:50 PM

      Multumim @Stefan pentru informatie si imi pare rau ca ai fost inselat de escrocul acesta…😦

      Apreciază

Lasă un răspuns

