nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Cand te-ai simtit bine ultima oara?


La semafor, la Piata Unirii, undeva in jurul orei 11:00, aglomearatia trecuse. Era poate pauza dintre aglomeratiile zilei. Asteptam sa traversez. De dupa coltul magazinului Unirea, imbracata intr-o fusta gri si o bluza galben-cenusie, o doamna cu parul carunt se apropia incet, mergand agale, parca plutind.

Cand a ajuns la cativa pasi de mine realizez ca fusta era murdara, nu gri, iar bluza galbena la origine, nu fusese spalata nici ea de ceva vreme. Dupa ridurile cenusii si ele, si gura supta, ramasa fara dinti, realizez ca era o femeie a strazii, care dupa trasaturi, fusese in tinerete o femeie frumoasa.

Trecand pe langa mine, fara sa se opreasca, a ridicat usor aratatorul atragandu-mi atentia si mi-a spus cu un zambet sugubat, usor spre fericit: „Peste trei saptamani e iarasi ziua mea. Hai sa traiesc si sanatate!”

Cumva, mi-am dat seama ca se simtea mult mai bine decat mine.

Lasă un răspuns

