nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Tu ce ai face daca fi inselata?


Stand de vorba cu mai multi colegi si prieteni, care au vazut in mine un „confesionar” si o sfatoasa, am ajuns la concluzia ca barbatii sunt conceputi biologic sa aiba mai mult de o partenera. Nu, nu este o scuza pentru morala sociala, ci pur si simplu structura genetica este complet diferita de cea a femeilor.

Descoperind nenumarate probleme care duc la infidelitate, sunt din ce in ce mai sigura ca nu exista oameni care sa ramana fideli toata viata lor. Si inca mai am de descoperit multe din problemele care conduc la infidelitatea feminina!🙂

Stiintific exista foarte multe dovezi care ne ajuta sa intelegem de ce barbatii triseaza, insa cand trebuie sa explicam ideea de infidelitate feminina aducem in discutie raspunsuri gen slaba sau raspunsuri motivate psihologic si emotional! Oare pentru ca cei mai multi oameni de stiinta au fost barbati?

Inca nu am gasit un raspuns exact si precis la intrebarea mea infama „de ce inseala oamenii”. Pe masura ce primesc raspunsuri, se aduna mai multa indoiala si mai multe alte intrebari noi.

 Așa cum am privi spre eseu argument sunt încă gândesc cum am de gând pentru a pune elocvent lucrarea împreună, fără sondare părtinitoare. Eu voi fi cel mai sigur lăsând experiențe personale și doar abordarea întrebările mele generale în timp ce asocierea lor cu concluziile mele de cercetare.

Atunci cand un barbat sau o femeie intra intr-o relatie au loc discutii, ce s-ar intampla daca unul din cei doi ar fi infidel! Femeile accepta infidelitatea, insa doar pe cea din afara relatiilor lor. Ar trebui oare ca femeile si barbatii sa fie mai iertatori la aparitia infidelitatii din cauza unor factori bilogici sau psihologici? Comunicarea este cheia in toate relatiile.

Nu vreau sa credeti ca toti oamenii au de gand sa insele prin orice mijloace! Spun doar ca pe baza evolutiei noastre (destul de complicate) exista riscul de inselaciune / infidelitate!

Tu ce ai face daca fi inselata?

6 responses to “Tu ce ai face daca fi inselata?

  1. Ely 28 / Iulie / 2015 la 10:09 AM

    Infidelitatea nu indică neapărat o relaţie nefericită. Eu cred ca asa cum ai spus tu, genetica joaca un rol important in infidelitate. Stiu ca ma inseala, dar daca nu-mi spune sau nu aflu, nu ma afecteaza😉 E valabil si invers!🙂

    Apreciază

    • Modern Girl 28 / Iulie / 2015 la 11:35 AM

      Multumesc😉

      Apreciază

  2. Bambi 28 / Iulie / 2015 la 10:37 AM

    Exista si o teorie care sugerează că în perioada preistorică, bărbaţii care îşi înşelau partenerele s-au reprodus disproporţionat, ceea ce a pus bazele acestui comportament biologic în rândul bărbaţilor moderni. Femeile adultere au cules resurse economice atât de la partenerii din alături de care nu formau un cuplu, cât şi de la alţi bărbaţi cu scopul de a-şi putea creşte copiii în cazul în care partenerul de cuplu a murit sau a plecat. Mai mult, în cazul în care o femeie din perioada preistorică a avut un copil în urma unui adulter, ea a crescut numărul de variaţii genetice pe care le vor avea urmaşii ei. Identitatea a oferit recompense genetice atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei de-a lungul preistoriei, perpetuând astfel bazele biologice şi gustul pentru infidelitate în cazul ambelor sexe.

    Apreciază

    • Modern Girl 28 / Iulie / 2015 la 11:36 AM

      Multumesc pentru add-on!🙂

      Apreciază

  3. Mirabela 29 / Iulie / 2015 la 1:14 PM

    Fetelor, dati-le papucii! Sunt o gramada de barbati disponibili! Depinde si cum aratati voi…

    Apreciază

  4. Pingback: Este infidelitatea o realitate pe care femeile ar trebui sa o accepte? | nmb

Lasă un răspuns

