nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Puterea cuvintelor


Este inceput de weekend! Va propun o clipa de reflectie, sa va alegeti cu grija cuvintele inainte de a incepe o fraza, indiferent cu cine vorbiti! Va propun sa incepeti din acest weekend, sa ganditi putin inainte de a spune ceva si de a schimba cuvintele, dar nu si sensul propozitiei! Incepeti cu cei dragi voua!

Imi aduc aminte, vorbeam cu sotia directorului nostru de vanzari. Sotul ei o iubeste foarte mult, dar este mai tot timpul stresat din cauza targetelor! Am intrebat-o ce si-ar dori de la sotul ei, cadou de sarbatori (fusesem rugata de colegul meu!😉 ) Am fost surprinsa de raspunsul ei: „Mi-as dori sa-mi vorbeasca la fel cum le vorbeste colegilor lui, care sunt de fapt subordonatii lui!” Comentarii?

Lasă un răspuns

