nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Prima minivacanta de schi


Pe ultima suta de metri mi-am luat o oferta last minute pentru perioada 22 – 28.12 la munte, pentru ca am vrut sa schiez! Grupul de schiori s-a cazat la Lux Garden Hotel in Azuga insa pentru ca nu am stiut exact daca voi avea liber inainte de Craciun, nu am mai avut loc acolo, asa ca pentru ca partia aleasa era oricum la Cota 2000, in Sinaia, am ales New Montana!

Un pachet atragator pentru familisti cu doua seri, de Ajun si de Craciun, cu un bufet suedez inclus si o formatie de succes pentru New Montana, cam asta a fost oferta lor. Hotelul full, poate tocmai de aceea cei de la restaurant au fost total depasiti dimineata la mic dejun si la cina din Ajun, pentru ca a doua seara nu am mai fost! Cozi si permanent lipsa cateva platouri, pentru ca erau golite imediat, au demonstrat ca cei de la New Montana inca nu sunt pregatiti sa lucreze la capacitate maxima, desi campaniile sau ofertele de pachete gandite si-au atins scopul – hotelul fiind full!

Trebuie sa va spun ca inainte sa sun la ei si sa-mi comunice ca mai aveau doar trei camere libere am incercat la o agentie de turism in Bucuresti sa gasesc vreo oferta, dar deja nu mai era nimic disponibil, asa ca am avut sansa sunand direct la hotel!

A si nins, asa ca la Cota 2000 a fost o placere sa schiezi pe zapada proaspat ninsa, dupa ce am incercat cu o zi inainte si o partie pe alocuri cu gheata!

M-am convins ca pentru la anul sa aleg ofertele early booking pentru Sarbatorile de iarna, pentru ca sa lasi totul pe ultima suta de metri are mai multe parti negative decat pozitive! In plus, poate fi un factor motivator sa imi termin treaba mai repede, pentru ca stiu ca am deja programata vacanta!

Lasă un răspuns

