nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Cu gandul la sarbatorile de iarna


Locuinta mea de vara e la tara, iar cea de iarna la munte. Timpul parca se opreste in loc in momentul in care ajung acolo, mai ales ca vecinii nu sunt foarte aproape, singurii care imi mai tulbura linistea sunt cei doi ingrijitori, care au grija de case in cea mai mare perioada.

Recunosc ca in monetul in care le-am cumparat, de-a gata, am ales in afara amplasamentului si calitatea materialelor de constructii din care a fost ridicata casa! Imi aduca aminte ca pentru casa de la munte, am ales o casa acoperita cu o tabla tip tigla Suceava, desi suntem pe Valea Prahovei, dar calitatea a fost cea care a “ales”.

Un alt motiv pentru care am ales, in afara de calitatea materialelor de constructii, a fost marimea gradinei si a livezii, pentru ca le am pe amandoua. Asa ca uneori ma bucur de work in aer liber la umbra unor pomi fructiferi, de fapt meri si pruni!

Iarna, ca astazi, ma bucur de focul care arde in caminul de la parter si carereuseste sa faca caldura in toata casa, fara sa mai fie nevoie sa pun in functiune si centrala termica!

Voi fi la munte in perioada Craciunului, chiar daca prin aceasta zone, datinile de Craciun au cam disparut! Uneori datinile le poti aduce tu, si de fapt, prin zona, fiecare incearca sa le respecte cat poate! De la tuica fiarta si ascultatul colindelor, pana la cadourile sub bradul de Craciun!

Chiar si putina treaba, datul zapezii, daca va ninge in acea perioada! 01 decembrie friguros si cu multa ninsoare, asa cum este cel de astazi, nu te duce cu gandul decat iminentele sarbatori pe care vrei sa le petreci in familie si pe care le-ai asteptat un an intreg! Voi und eveti petrece sarbatorile de iarna si cu cine?

Lasă un răspuns

