nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Cargus Romania Customer Service


Noul customer service in Romania are o directie care ma surprinde neplacut, pentru ca observ din ce in ce mai multe companii ca o cotesc catre aceasta directie.

Am fost plecata, asta e motivul pentru care nu am mai scris pe aici, dar nici nu am revenit bine ca surprize stupide apar zilnic…

Cand te intorci din delegatie, parasind aeroportul Otopeni, dupa sensul giratoriu de la aeroport si pana sa faci stanga pe sub pod, te intampina un banner mare, care te anunt ca doua firme de curierat, Cargus International si Urgent Curier au fuzionat, totul pentru client! Citesc de pe pagina lor de facebook ca inca au o misiune: un din obiectiv 2013, sa devina „prima optiune în mintea consumatorului în privința alegerii curierului”, dar suntem la finalul anului 2014.

La o simpla cautare pe internet, pe prima pagina Google sunt multe povesti despre cum o tot da in bara curierul Cargus. Cu mine, nu a dat-o-n bara, doar a intarziat, inexplicabil de mult – vreo 4 zile… Cam asta inseamna noul „Urgent Cargus”! Curioasa sa aflu ce se intampla, am sunat la 021.9330 customer service Cargus.

Am sunat pe 18:25, insa pana domnisoara de la celalat capat al firului a identificat problema, a intrebat ce s-a intamplat de nu a ajuns coletul, s-a facut 18:36. Exact cand urma partea cea mai interesanta, sa-mi ofere o rezolvare, pentru a doua zi a problemei … lor, in nelivrarea coletului, imi spune ca a terminat programul de 6 minute, si daca nu ma supar sa ma transfere la un coleg, ca ea trebuie sa plece acasa. Daca ma supar, va sta in continuare peste program si va incerca ea sa imi ofere solutia! In-cre-di-bil!

Am ales varianta cea mai safe pentru mine, sa ma transfere la colegul ei, lasand-o sa plece acasa, pentru ca daca deja isi dorea sa plece, nu cred ca i-ar fi stat gandul la cea mai buna solutie pentru mine…

Comentarii depre customer service, satisfaction? Va las pe voi! Nu-mi cereti numele domnisoarei ca nu-l voi divulga. NU o inteleg personal, si cu atat mai putin business!

Lasă un răspuns

