nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Multumesc tata!


Se pare ca asa ne este dat! Sa credem ca le stim pe noi pe toate mai bine si ca parintii nostri uneori sunt depasiti de timpuri! MULTUMESC TATA, abia acum am inteles sensul cuvintelor tale!

Tata mi-a dat doua sfaturi:

„Tati, mai bine sa-ti para rau, decat sa regreti!” – Deja baietii ma asaltau, iar lectia sexuala cu tata s-a rezumat la acest sfat! Noroc cu mama, dar asa e la noi fetele!😉
Al doilea sfat a venit Acum 14 de ani, cand m-am apucat de afaceri. Tata mi-a zis:
– ”Tati, daca nu vrei sa te faci doctorita si sa ajuti oamenii, macar fereste-te de politica si de lacomie fiindca nu conteaza cat de mare este casa in care dormi, ci cat de linistita te odihnesti!”
– ”Stiu! Stiu! Stai linistit!” (Era tanara si nu ma interesau vorbele lui, ma gandeam „saracu’ tata, a pierdut trenul!”)

Au venit multe tentatii de mai multe ori pe an, unele care se tineau scai de mine, de parca eram ultima proasta ca nu vroiam sa join in! Recunosc am refuzat de mai multe ori tot felul de propuneri ”destepte” si recunosc ca, uneori, in momente de slabiciune, m-am intrebat ”Ce ar fi fost daca totusi …?”, ”Unde as fi ajuns?” 


In seara asta am aflat raspunsul: L-am vazut la stiri, incadrat de politie. Era una din femeile de succes, care a incercat de mai multe ori sa ma convinga sa intru in cloaca ei.
Multumesc tata pentru sfatul tau! convinga sa intru in cloaca lor.
Multumesc tata pentru sfatul tau!

Lasă un răspuns

