nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Cand rasare iar soarele in viata?


De aproape o luna nu am mai scris nimic. Vreau sa reincep sa scriu, dar am un sentiment bizar de teama si presiune ca ceea ce voi scrie sa fie macar ok si nu un post plictisitor si fara continut. Asadar, un scurt rezumat al ultimei luni: am trecut printr-o depresie destul de puternica (inca mai sunt, dar sunt mult mai bine de la zi la zi), m-am retras destul de mult din viata sociala, am trecut printr-o perioada de rumenatie in care tot analizam ceea ce as putea face pentru a schimba felul in care imi traiesc viata si ceea ce fac in rutina zilnica, m-am revoltat in ceea ce priveste propia persoana si societatea asa cum e ea construita. 

Probabil e una din crizele existentiale specifice normale prin care trece fiecare om, doar ca pe mine m-a prins mai puternic. Nu pot zice ca am ajuns la o concluzie sau la un plan miraculos, care sa ma ajute sa schimb lumea sau macar pe mine si nici ca am acceptat pe deplin situatia. Insa cu fiecare zi ce trece, incerc sa accept ipotezele vietii si sa ma bucur de lucrurile marunte. Am in continuare o mare lipsa de incredere in ceea ce priveste propria persoana si capabilitatile mele, dar muncesc zi de zi pentru a fi mai increzatoare in mine si in ceea ce fac.

Merg cu RATB. Ma stradui sa ma integrez in societate si sa nu ma enerveze ca in 104 in timp ce citesc, in stanga mea cineva vorbeste foarte tare la telefon, iar in dreapta un domn miroase a transpiratie statuta de cateva zile. Incerc sa ignor lucrurile neplacute si sa ma bucur de carti. 

Pasiunea pentru fotografie a inceput sa paleasca, mai fac poze, doar ca nu prea mai public. Astept un puseu de entuziasm pentru a face ceva care sa fie wow si totodata ma intreb daca va reveni pasiunea pentru fotografie sau daca voi avea un nou hobby, iar daca va fi sa fie unul nou, oare ce ma va face fericita. 

Tot trag sa ies dintr-o stare de amorteala sau hibernare fizica si psihica si sa fiu animata de pofta de viata, de dorinta de a face lucruri si de a nu trai pentru a ma trezi dimineata, merge la munca, intoarce acasa, urmari un film, trece la culcare si apoi a avea cateva vise urate, in general legate de munca.

Vreau iar sa visez frumos, apoi sa stau dimineata cu gandul la visele avute, iar apoi sa ma duc la munca cu entuziasm, sa ma bucur cand intalnesc pe cineva cunoscut, sa fiu iar fericita si vorbareata, nu analitica si tacuta.

Uneori imi iese si am momente de fericire mai lungi sau mai scurte, uneori imi iese sa fiu iar animata de diverse lucruri si entuziasta si cred ca daca voi continua sa sper ca va fi mai bine, pana la urma soarele va rasari iar in viata mea…

Lasă un răspuns

