nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Toata Romania e in Grecia


Sommer in Greece

Am ajuns la Atena, in interes de business pentru trei zile. Le-am spus prietenilor mei ca voi ajunge in Grecia si la propunerea lor mi-am mai luat 3  zile inainte si 4 zile dupa de stat in Grecia. Am fost in Mykonos, dar si in Zakynthos.

Distractie, bautura, cred ca si droguri. Englezii, ei si ele, stau mai mult hangover, si nu se trezesc decat cand raman fara bani. E momentul cel mai bun sa se trezeasca, pentru ca atunci suna acasa sa ii roage pe parinti sa le mai trimita 2000 de euro, ca au ramas fara bani.

Probabil ca dupa englezi, romanii sunt cei mai numerosi pe insulele astea, chiar mai numerosi decat nemtii, rusii sau alte popoare din fosta Iugoslavie.

In restul insulelor, Thassos, Corfu, etc, romanii sunt cei mai numerosi am inteles. Se pare ca exista o clasa sociala de mijloc in Romania, care nu face tam-tam in tara cu absolut nimic, nici macar din punct de vedere politic, care a ales sa-si petreaca concediul in Grecia. Iti dai seama dupa masinile lor, multe BMW, Audi, dar si Honda sau Volkswagen.

Multi bani ies din tara in concediu si din pacate putini bani intra in tara. Turismul in tara noasta nu produce cat se cheltuie in fara tarii in turimul romanilor. Si cand te gandesti ca la conducerea Ministerului Turismului au fost si sunt oameni politici importanti…. Poate tocmai de aceea nu produce turismul in tara noastra?

 

Lasă un răspuns

