nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Te-ai pregatit de calatorie?


Vine vacanta! Gata, stii care este destinatia ta in aceasta vara? Pentru cei care vor avea destinatii mai indepartate sper ca v-ati gandit la toate! Bagaje mari si incapatoare compartimentate sau nu.

Super folositor pentru calatorii mi se pare sa ai un sac stocare haine sistem vid pentru ca le pastrez ca noi si cu acelasi miros fresh ca dupa spalare, iar in plus le asigur o protective impotriva tuturor factorilor, care ar putea dauna hainelor. Ofera protectie completa impotriva umezelii, insectelor si murdariei.

Ideea mi-a venit dupa ce din nu stiu ce motiv mi s-a desfacut un bagaj si toate hainele au luat contact, din ce mi s-a povestit cu asfaltul ud… Nu am crezut niciodata ca bagajul meu s-a desfacut din senin in timp ce era transportat catre avion, dar nu am avut cu cine sa ma cert. Singurul meu noroc, daca poate fi numit noroc, a fost asigurarea bagajelor de calatorie.

Si am mai avut un noroc. Mereu port bijuteriile si nu numai intr-o caseta bijuterii securizata – mda asa este, acesta este si motivul pentru care am asigurarea bagajelor. Caseta bijuterii era in bagaje si pentru ca era cu cifru si nici nu “batea la ochi” a ramas intacta!

Sunt o multime de sfaturi pe care le poti primi pentru cand te deplasezi intr-o calatorie, dar cel mai bine este sa … nu ai ghinion, pentru ca povesti despre bagaje pierdute si/ sau intarziate sunt multe..

Lasă un răspuns

