nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

BCR Erste merge din ce în ce mai prost! Oare pică BCR?


BCR merge din ce in mai prost! Serviciile lor lasa din ce in ce mai mult de dorit!

Mi-am mai pastrat un card la BCR, pe care il folosesc strict pentru plati pe internet! Surpriza, in mai putin de o luna, BCR are mai multe probleme cu platile online, iar copiii de la customer service au din ce in ce mai multe probleme cu clientii!

Pe 23 mai 2014, BCR fara sa-si anunte clientii, desi am lasat special notificare ca fiu anuntata pe mail sau SMS, a sistat platile online, de la call centerul lor, incepand cu ora 21, eu incercand la 21:06 sa fac o plata. Sa cred ca oare fix de la 21? Inca astept raspunsul lor oficial, la sesizarea facuta, azi fiind 14 iunie, mai au 9 zile in care ar trebui sa raspunda! Sunt curioasa daca voi primi raspunsul conform termenului lor de 30 zile sau il voi primi prin posta peste 2 luni, o hartie datata in intervalul de 30 de zile, cum s-a mai intamplat!

Azi, acum ora 19:00 am incercat o noua plata! Dupa ce am stat in asteptare 34 de minute sa-mi raspunda call centerul BCR, o pustoaica, pe nume Denisa, imi rapunde ca stiu ca au probleme si ca lucreaza la ele, fara sa-si ceara scuze pentru disconfortul creat!

Sistemul informatic al BCR e la pamant si cade cand iti e lumea mai draga! BCR merge din ce in mai prost, si asta numai din cate stiu eu. Oare de cate ori a picat BCR si eu nu am stiut? BCR clacheaza cand iti lumea mai draga, si te poti folosi de proprii tai bani din BCR. Nu stiu sa ofere alternative! BCR nu stie sa-si recompenseze clientii nemultumiti si probabil nici nu-i pasa de clientii nemultumiti!

Nu prea inteleg cum face mai bine BCR, pentru ca nu poate face mai bine! De fapt la cat de prost merge BCR, in orice moment poat eface mai bine, dar din pacate numai prost face!

Si BCR Erste, sa stii ca nu gandim la fel, iar daca vei continua in oferi servicii BCR proaste, ramai numai cu oameni care gandesc la fel de prost ca tine!

Oare si-au batut joc austriecii de la Erste de BCR?

Sunt curioasa daca voi fi anuntata ca s-a remediat problema asa cum am cerut! Va tin la curent!

Lasă un răspuns

