nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Tu ce carte ai citit ultima data si cand?


Cand eram mica citeam foarte multe carti. Acum din pacate nu mai apuc sa citesc nici macar pe Kindle sau iPad. Citesc pentru job, dar pentru mine, nu! L

Imi aduc aminte de Cuore Inima de copil scrisa de Edmondo de Amicis. O carte despre copii, pentru copii. Intotdeauna m-am intrebat ce diferente exista intre personajul principal din cartea lui Edmondo de Amicis si Nica, a lui Stefan a Petrei din Amintirile din Copilarie a lui Ion Creanga! Nu vreau nici acum insa sa-mi dau raspunsul pentru ca nu cred ca imi doresc asta.

Ultima carte pe care am citit-o, mai mult din curiozitate, a fost Puterea prezentului Eckhart Tolle. Un Ghid de dezvoltare spiritual, ceav filozofie spirituala! Adica mintea si gandirea sunt in acelasi timp un factor de progress dar si factori care infraneaza dezvoltarea individului, alaturi de relatiile interpersonale, calauzite si ele de gandirea proprie.

Business insa citesc aproape saptamanal. Cate o carte! De cele mai multe ori in limba engleza, si marturisesc ca imi lipsesc clipele cand pot eu sa-mi aleg ce carte sa citesc si sa o aleg.

In jurul meu sunt din ce in ce mai multi care nu citesc decat postarile de pe facebook si multe din acelea sunt preluate de unul al altul, si mai citesc si ziarele de cancan. Trist!

Tu ce carte ai citit ultima data si cand?

 

2 responses to “Tu ce carte ai citit ultima data si cand?

  1. Regina Buburuza 18 / Aprilie / 2014 la 5:24 PM

    Citesc acum Simone de Beauvoir – Memoriile unei fete cuminti

    Apreciază

    • Modern Girl 19 / Aprilie / 2014 la 10:33 AM

      Vrei sa inveti cum sa fii (mai) cuminte?🙂 Eu citesc „Cincizeci de umbre ale lui Grey” de EL James, tot despre o fata cuminte pana la un moment dat!😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

