nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Telefoane, nu imprimante


Problemele pe care le-am tot avut cu imprimantele le-am mai tot povestit pe aici. Am studiat diverse oferte, in magazine de profil sau pe online, pe eMag si Evomag si tot nu am ajuns la nici o concluzie.

Am fost sfatuita sa ma uit dupa multifunctionale cu laser, dar nu am nici o treaba cu multifunctionalele. De fiecare data cand intru pe magazinele online de electronice, electrice, gadgeturi, etc ma opresc la cu totul alte produse decat imprimantele.

Toate par la fel si nu am timp sa citesc caracteristicile la fiecare in parte! Mult mai interesante mi se par telefoanele de exemplu. E adevarat ca imi place sa-mi schimb destul de des telefonul mobil – cel cu Android ca system de operare!😀

Norocul meu ca Apple cu schimba lanseaza foarte des telefoane mobile noi pe piata ca atunci chiar as avea o problema.

Pana se lanseaza iPhone 6 voi sta linistita si cred ca anul acesta nu-mi voi mai schimba telefonul chiar asa de des. Am facut-o la inceputul anului, cand am ales un Moto X, care nu se vinde decat pe piata americana si probabil pana in toamna, nu voi mai avea ce sa achizitionez. Insa atunci imi voi schimba iPhone-ul si mai mult ca sigur si Moto X-ul.

Asteptam toamna!🙂

 

Lasă un răspuns

