nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Mocasini


I-am vazut iar pe colegii mei comandand incaltaminte online. Cel mult mi-as lua niste balerini online, insa trebuie sa recunosc ca imi place sa colind prin magazinele de incaltaminte.

Poti de exemplu sa vezi oferta Walkin-Incaltaminte si apoi sa te duci in magazine sa vezi pantofii si cum arata in realitate. Am observant in treacat oferta la mocasini barbati ieftini, dar recunosc ca nu i-am vazut pe colegii mei nici macar in team building incaltati cu mocasini.

Citeam ca au fost create niste mocasini, fie de barbati, fie de femei, special pentru calatorii in perioada de vara. Atat pentru hotel ca sa inlocuiasca celebrii papuci pe care ii ai in camera de hotel, cat si pentru caltorii lungi cu avionul sau masina. Mai exact o incaltaminte pentru purtare toata ziua, confortabila si stilata in acelasi timp, foarte prietenoasa cu picioarele tale, incercate in aceasta perioada.

Probabil ca moda a fost preluata din tarile calde unde acest tip de incaltaminte s-a dovedit a fi foarte apreciat, mai ales ca foarte multi nu poarta nici macar sosete.

Exista si variant mocasinilor pentru iarna, foarte caldurosi, pentru ca sunt imblaniti, insa in acelasi timp comozi si eleganti.

Am dat-o in mocasini in acesta postare. Ma intreb care ar fi proportia intre mocasini, balerini, sandale si … papuci?

Lasă un răspuns

