nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Locul sau obiectul favorit de acasa


Cateodata nu vad in fata ochilor decat perna mea de acasa! Chiar daca sunt la service, nu neaparat in delegatie. Cred ca am dormit acum doua saptamani pe cele mai bune saltele Cluj si pe cele mai bune saltele din Amsterdam, dar nu si pe cea mai buna perna!

Recunosc ca am achizitionat-o ca era la oferta cu salteaua sau lenjeria de pat de la Salterra, dar am avut “chimie” cu perna!

E cam ciudat sa imi iau perna dupa mine in bagaj, plus ca de cele mai multe ori nici nu as avea loc pentru ea in bagaj, dar imi lipseste, asta e!

Este o perna banala, nicidecum o perna medicinala (acele perne umplute cu ierburi de leac), dar care are pentru mine un effect linistitor si un puternic sentiment de acasa. Ma scapa de insomii, stress sau dureri de cap, fara sa aiba vreo planta culeasa din nu stiu ce zona eco!

Fiecare are un loc sau obiect favorit de acasa, fie ca aceasta este cada de baie, patul, fotoliul, canapeaua, wc-ul😀 , farfuria sau cana favorite, etc.

V-ati gandit vreodata daca aveti vreunul sau mai multe obiecte favorite in acasa? Sau le aveti fara sa fi constientizat pana acum ca exista?

 

Lasă un răspuns

