nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Destinatie sau vacanta?


Am fugit de vremea urata din Romania pentru ca imi rezervasem un city break Amsterdam. Nu, nu am mai fost in Olanda si am vrut sa vad multitudinea de biciclete din capitala Olandei. Sport national e bicicleta in Olanda.

Quality time inseamna sa petreci cateva ore bune de drumetie cu familia, mama, tata si unul sau doi copii! Ce poate fi mai frumos decat sa petreceti timp cu familia si sa faci si sport in acelasi timp?

O familie imi povestea ca stau in afara Amsterdamului, pentru ca sa in oras e prea multa zgomot si … turisti, si ca sa vina la lucru sau la scoala, fac zilnic aproape 50 de kilometri cu bicicleta: 25 km dus si tot pe atata intors.

Pentru vacante isi rezerva din timp, la cele mai bune preturi hoteluri Frankfurt, pentru ca apoi sa beneficieze de cele mai bune oferte de last minute de vacanta.

Imi aduc aminte cat am cautat cele mai bune preturi la hoteluri din Lisabona pentru prima vacanta din vara aceasta si ma gandeam cat de linistiti isi “programeaza” aceasta familie vacanta, fara sa se gandeasca prea mult la o anumita destinatie, ci mai mult la idea de “vacanta impreuna”, la cel mai bun cost. Ce e mai important: destinatia sau vacanta?

2 responses to “Destinatie sau vacanta?

  1. Regina Buburuza 14 / Aprilie / 2014 la 9:18 PM

    Vacanta

    Apreciază

    • Modern Girl 14 / Aprilie / 2014 la 11:02 PM

      Vacanta cu cei dragi, si eu!😉

      Apreciază

Lasă un răspuns

