nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

bilete pentru vacanta


V-ati aranjat minivacanta de Paste si de 1Mai? Va povesteam inainte de weekend ca sunteti pe ultima suta de metri la inceputul acestei saptamani pentru a prinde o oferta buna.

Am reusit sa imi iau bilete avion Bucuresti Londra, asa ca voi merge in capital Angliei pentru un city break mai lung, mai exact cat o saptamana!

Am stat ceva pana m-am hotarat intre Londra si Praga, pentru ca am gasit si o oferta foarte buna si pentru bilete avion Praga Bucuresti. Recunosc ca am o slabiciune pentru Londra, anul trecut am fost de trei ori, iar vara am prins exact perioada in care au fost 30 de grade! Imi place agitatia londoneza, magazinele lor, parcurile lor pline de veverite si alte pasari obisnuite cu oamenii pasnici.

In plus, fie ca va place sa mergeti cu celebrul taxi londonez, fie ca luati metroul care ajunge si la Heathrow, drumul pana in centrul Londrei e la fel de placut.

Ofertele le-am luat prin aerotravel.ro si va sfatuiesc din cand in cand sa intrati pe acest site, pentru ca nu se stie niciodata cand vedeti o oferta buna pentru voi, si brusc va hotarati sa va luati o minivacanta, cat un citybreak, care face minuni pentru psihicul vostru!

 

 

Lasă un răspuns

