nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Bilete Londra si Viena


Am prins in urma cu o luna oferte la bilete avion tarom. Asa ca pentru sume mult mai mici chiar decat cu un low cost mi-am asigurat cateva city break-uri in cateva capital europene, care imi sunt dragi.

 
Primele bilete achizitionate la oferta au fost bilete avion Londra si retur, pentru ca Londra indifferent de perioada in care te duci, are un aer aparte, regal chiar! E mai scumpa, dar face toti banii, mai ales in zona de centru in care imi place sa ma invart. Plus ca sunt destul de multe obiective pe care le poti vizita in liniste, nu pe fuga.

 
Mi-am mai achizitionat si bilete avion Bucuresti Viena si retur. Capitala Austriei este plina de culoare si savoare artistica, istorica si culturala, un oras cu cladiri in stil baroc, fost important oras in Imperiul Habsburgic. Un oras al muzicii lui Momzzart si al valsului lui Strauss, un oras cu parcuri deosebite si palate impresionante, cum sunt Schonbrunn si Belvedere.

 
In plus, la orice restaurant ai manca, nu uita sa comanzi vestitul snitel vienez, s abei un pahar de vin Heiriger si la final sa incerci un strudel cu mere.

 
Te poti relaxa si distra la final in parcul Prater.

 

Lasă un răspuns

