nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Imprimanta si cartuse


Experientele mele cu tehnica nu sunt chiar cele mai placate si nicdecum nu sunt chiar cele de povestit.

 
V-am mai povestit eu cum mi-am achizitionat o imprimante Cartuseria.ro pentru ca stau cel mai bine raport calitate pret imprimante laser si apoi pentru ca nu aveam timp sa astept sa imi vina cartusul de rezerva am alergat prin mall sa-mi achizitionez unul. Preferam probabil sa merg in o suta de magazine pentru femei decat intr-un magazine de retail electonice si electrocasnice.

 
Un baietas de acolo a incercat sa-mi vanda o imprimanta hp, crezandu-ma naiva! Macar daca eram imbracata ca o Pitzi, cum probabil era iubita lui, dupa felul cum incerca sa socializeze cu mine (sau sa-mi vanda)

 
Cert este ca e bine ca atunci cand va luati imprimanta sa anticipati ca e posibil ca consumabilul sa se termine si de preferat e deja sa aveti o rezerva. Daca lucrati si nu puteti astepta o zi sau doua pana va vine cel nou, de ce sa nu-l cumparati din timp?

 
Eu una m-am lecuit de cand a trebuit sa caut eu un cartus sis a se mai si potriveasca! Asa ca in permanenta am unul de rezerva. In plus, pe cel golit, il trimit la reumplere, asa ca nici cost prea mare nu am!

 

Lasă un răspuns

