nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Gadgeturi de care nu stie nimeni


Daca nu vrei sa-ti iei telefon mobil de la un operator de telefonie mobile, iti iei unul de la retaileri. Trebuie sa fii atent pentru ca vei avea surpriza sa-l cumperi de la unul si sa observe ca vei avea garantia in cu totul alta parte, chiar si alt oras, Baia Mare de exemplu.

Personal mi-am achizitionat unul de la un Apple Store si trebuie sa recunosc ca am fost foarte multumita.

La fel se intampla si daca iti cumperi alte produse, si in final bataia de cap ramane pe capul consumatorului, care initial a fost foarte incantat ca a reusit sa ia un chilipir.

Daca iti iei o friteuza sau un blender Philips, adica de la un brand de renume, sansele ca sa rezolvi problema sunt mari, dar ce te faci daca e un no name? Pe raspunderea ta!

Apropos de telefoane mobile si Phiplips, imi aduc aminte sa sfarsitul anului trecut, ce tam tam a fost cu Xenium 5500, un telefon dual SIM produs de Philips, cu o impresionanta autonomie a bateriei. La fel fusese si cu smartphone-ul Philips Xenium W8510, a carui baterie cu o capacitate de 3300 miliamperi, cica tinea 18 ore in regim de convorbiri si utilizare internet 3G, 14 ore in regim de internet prin WiFi si 35 de zile de la incarcare, daca nu era folosit.

Si ce daca? A auzit cineva de vreun telefon mobil de la Philips?

2 responses to “Gadgeturi de care nu stie nimeni

  1. merralvinci 9 / Iunie / 2014 la 9:14 AM

    e foarte bine ca urmezi spiritul de turma al romanilor.chiar asa;daca nu ai auzit de un produs cine iti garanteaza ca e prost?
    cumpara produse cotate bine pe piata multumita spiritului de turma si vei avea surprize extrem de neplacuta
    acer Z3 liquid,se misca excelent,autonomie acumulator 1 saptamana,dual sim…brand de care nu a auzit nimeni;COMPARATIE cu samsung galaxy young,autonomie 1 zi,un telefon de kkt care se restarteaza la cateva zile,etc…(gama de pret 300-400 lei)
    sa vorbim de samsung galaxy s3 si philips xenium w 8510
    am tinut galaxy doar o saptamana dezamagit de diferentele dintre zvonuri si realitate(am avut mai intai xeniumul si am cazut victima spiritului asa ca l-am inapoiat si am luat samsungul).seara la galaxy nu mai aveam baterie,avea intirzieri cand deschideam meniul,prea finut pt.un telefon mobil(sunt mii cu displayul spart)
    am returnat samsungul si am luat philips xenuim w8510(din nou)
    acumulatorul tine cel mai putin 2 zile timp in care trebuie sa stau doar pe telefon sa-l ingenunchiez.
    in regim normal tine 4 zile cu doua cartele cu internet gps si wirelless active.
    nu are lag nici o fractiune de secunda,se aude excelent,l-am scapat in apa,s-a restartat toata noaptea si dimineata functiona si inca functioneaza(doua luni de la eveniment)
    l-am scapat pe jos,instinctul m-a facut sa incerc sa-l prind pe picior,din pacate i-am dat un sut de s-a izbit de bordura si…ghinionul vostru nu are nimic,s-a zgiriat rama ce incadreaza displayul.

    Apreciază

    • Modern Girl 10 / Iunie / 2014 la 6:37 AM

      Eu ma port putin mai frumos cu telefonul, nu joc fotbal si nici polo cu el! 😀

      Daca pe tine te satisface Phillips, e OK, dar nu trebuie sa generalizezi! iPhone, Samsung, HTC sunt cu mult peste Phillips la telefoane.

      Succes cu el!

      Apreciază

Lasă un răspuns

