nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Primavara si in magazine


Astazi am vazut in sfarsit in cateva magazine scris: vezi oferta de cizme de vara! Ei bine, gata comerciantii au dat drumul la incaltamintea de vara, si si-au asumat ca numai au de ce sa mai tina pe rafturi pe cea de iarna, ca oricum nu o mai cumpara nimeni, nu-i asa?
M-am saturat de ce spuneau, putin rusinate vanzatoarele ca puteam gasi deja oferta de vara pe site: “puteti intra pe site, daca vreti sa vedeti oferta noastra de vara”. Pai eu vreau sa o vad pe rafturi, nu pe site, ca de asta am venit in magazine.
Mi-am luat deja niste balerini ieftini walkin-incaltaminte la purtare pentru ca astazi a fost cu adevarat prima zi de primavara veritabila. Deja se pare ca frigul nu se va mai intoarce si atunci, ghiciti? Trebuie sa ne schimbam si garderoba? Nu neaparat, doar cateva rochii noi … 🙂
Nu prea am stat foarte mult la cumparaturi in aceasta duminica, pentru ca in loc sa mearga in parc, multi au ales in continuare mallul. Hmm, veti spune ca si eu… Nope! M-am intors de la munte acum pe seara si la intrarea in Bucuresti m-am oprit scurt. Nu pot sa cred ca toti si toate au facut ca mine, la intoarcerea de la munte s-au oprit la mall!

Lasă un răspuns

