nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Costume de baie 2014


De cum s-au terminat sarbatorile de iarna ti-ai propus sa slabesti ca sa arti cat mai bine pentru sezonul “la plaja”, cand este momentul sa te afisezi doar in costum de baie. Pe plaja vezi cele mai frumoase costume de baie pe cele mai frumoase corpuri. Invers nu merge! 🙂

Emanciparea femeilor este asociata in istorie cu modernizarea costumelor de baie. Accesorizeaza-l daca esti nesigura in privinta corpului tau, poarta o esarfa infasurata finut, o palarie mare si eleganta, si ochelari de soare care sa-ti ascunda privirea nesigura.

Esti busy si nu ai timp sa mergi la cumparaturi? Ti-am povestit de rochii de pe glittio.ro unde aproape nu ai cum sa nu gasesti ceva care sa-ti placa.

Pentru sezonul cald mi-am achizitionat deja prima pereche de balerini online, pentru ca sunt mult mai practice, iar la birou mi-am lasat o pereche de pantofi cu toc pe care sa o folosesc ca sa-mi intimidez seful, care spre norocul meu se cam pierde cu firea in prezenta femeilor.

Deja Beach Bunny, prestigioasa companie Americana, producatoare de costume de baie si lenjerie intima de lux si-a lansat colectia pentru vara 2014. Irina Shayk este imaginea pentru acest an, dupa ce anul trecut a fost Kate Upton. Te poti inspira si din colectia lor daca deja te-ai gandit cand vei face plaja prima data anul asta.

 

Lasă un răspuns

