nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Mobila de bucatarie si terasa


Mobila de bucatarie trebuie sa fie pentru tine cea mai buna combinatie intre esthetic si practice. Culori care iti plac, accesorii care te incanta si o pozitionare cat mai buna, la indemana, a tuturor elementelor necesare, toate acestea fac ca bucataria sa fie locul unde sa vreti sa petreceti cat mai mult timp.

Alegerea mobile nu este deloc usoara! Trebuie sa fii atent de la mese si scaune de bucatarie, pana la masina de spalat vase si aragaz, la toate detaliile. Daca nu ai loc de mai multe scaune de bucatarie din cauza spatiului? Ce o sa faci cu ele, ca nu se potrivesc in alt loc.

Mesele de tip insule sunt acum cele mai practice, daca ai bineinteles loc sufficient. Poti sa si gatesti si sa mananci si astfel poti sa renunti la traditionala masa cu scaune.

Dupa masa cel mai multi mi place acum, o data cu venirea caldurii, sa stau fotoliul de pe terasa. Mi-am achizitionat niste fotolii si taburete Elvila.ro special pentru terasa si leneveala.

Nu, nu m-am gandit sa-mi iau un hamac, ca sa ma trantesc acolo, pentru ca nu vreau sa dorm imediat dupa masa. Si nici televizor nu am scos afara pentru ca… am laptop ca sa vizionez un film 🙂

Lasă un răspuns

