nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Big Brother la Birou


Azi dupa masa de pranz, m-am trezit pe birou cu GOPro Hero3 Black edition! O brosura frumos colorata, dar in niste culori care imi inspirau Securitate! Ops, ce am facut?

Nimic! Mi se cerea parerea in legatura cu oferta camera GoPro, pe care urmau sa le achizitioneze. Nu prea am inteles, de ce mi se mai cerea parerea dupa ce decizia de cumparare fusese deja luata, dar probabil ca asa cereau procedurile interne sa fim consultati toti sefii de departamente. Dar dupa!

Asa ca intra pe site repede ca sa descoperi garantia pretului mic, care va genera dupa spusele celor mai carcotasi dintre colegi un Big Brother la servici. Normal, ca orice roman, se face haz, adica misto, de aproape orice.

Supravegherea video este insa necesara in conditiile actuale de piata, cand spionajul de business, spionajul competitiei, a inflorit, iar dorinta unui castig imediat ar face sa fie incalcate atat regulile de business, cat si regulile de bun simt.

In cateva zile le vom vedea montate prin birouri si pe holuri, asa ca vor face parte integranta din viata noasta de zi cu zi  de la office. Am mai participat la o astfel de “actiune” si pot spune ca sunt montate atat de discret incat nici nu au fost bagate in seama, iar multi nici nu si-au dat seama ca au fost montate. Tu ai camera la birou sau nici macar nu stii?

Lasă un răspuns

