nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Guess Who, dar ceasuri


Greu mi-a fost zilele trecute sa gasesc ceva de reparatii ceasuri Bucuresti! Nu o sa va vina sa credeti, dar era chiar sub nasul meu, mai exact din locul de unde imi fac cumparaturile aproape de casa. In aceeasi cladire am gasit, dup ace am rupt in doua google!

Era o problema de baterie, dar aveau acolo toate tipurile de baterii de ceasuri, asa ca am scapat usor si repede!

Tipul se pare ori e mare pasionat de ceasuri, ori avusese o prietena cu bani si care il purtase printre ceasuri de dama Guess. Sunt cunoscute ca fiind preferabilele celor impatimite de stilul fashion. Am zis impatimite, pentru ca femeile sunt principalele lor cliente.

Pentru barbati , din gama Gc (Guess Collection) o optiune ar fi Sport Class XXL si cam atat. Normal se adreseaza sportivilor, pentru ca are functionalitate de cronograf si tahimetru, plus rezistenta pana la 100m sub apa.

Celebra pentru Guess a fost si colaborarea cu vestitul DJ Tiesto, o imbinare intre ceasurie sport si clasice.

Celebre sunt si bijuteriile Guess, asa ca si ceasurile se remarca prn calitate, estetica, fashion si prestigiu. In plus, brandul Guess se reinventeaza mereu, venind mereu in intampinarea clientilor, ridicandu-se mereu la cel mai inalt nivel.

Lasă un răspuns

