nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Colegi pe facebook


In lista de cele necesare pentru birou am avut timps sa ma uit pe ea luna aceasta si am fost foarte surprinsa sa constat ca era hartie milimetrica.

Anii de scoala mi s-au desfasurat in fata ochilor intr-o clipita, cand la geografie si la desen tehnic foloseam celebra hartie milimetrica , uneori si hartia de calc. Credeam ca nici nu se mai fabrica.

O gramada din fostii mei colegi de scoala generala parca au pierit in neant. Ne-am mai reunit cativa pe Facebook si cam atat. Oricum la fel ca la scoala generala, am patit si cu fostii colegi de liceu. Nimic despre ei. Poate doar cu doua college cu care am mai tinut legatura si in perioada facultatii si cu care vorbesc mai rar.

Despre colegii din facultate, aici parca informatiile sunt mai multe. Cand cautam inebunite hartie de Xerox – iar acum o gasim si online, ca de exemplu aici: http://www.pointshop.ro/3-hartie-copiator,   si vine si acasa sau la birou prin curier .

Facebook a realizat un lucru foarte bun: reusesti sa mai tii legatura cu fosti colegi si prieteni, cu care nu ai avea altfel posibilitatea sa o faci. Un like un comment si un mesaj pe privat si totusi mai conversam, altfel….

 

Lasă un răspuns

