nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Ce urmeaza dupa petrecerea de copii?


Nebunie curata sa cauti un cadou daca esti invitata la o petrecere de copii. Ai merge catre cadouri scumpe sau cadouri educationale, daca ii stii pe parinti?

Cred ca cel mai bine este sa ii intrebi pe parinti, pentru ca astfel vei avea asigurata bucuria celui mic! Am vazut la petrecerea la care am fost invitata masina electrica copii cadou, dar piticii erau extaziati in fata unor trotinete ieftine!

Galagie cat cuprinde, dar bucurie si fericire maxima! Copilaria este poate cea mai frumoasa parte din viata unui om, daca parintii au grija sa le faca bucurii mici si multe!

Mi-a placut sa vad cum stau la coada copii la tobogane pentru copii, destul de numeroase in locul de joaca unde s-a desfasurat petrecerea. Chiar daca nu am nicio treba (inca) cu copiii, obligatia de afi prezenta s-a transformat in placere.

Nu, nu voi incepe acum sa va povestesc ca mi-as dori un copil. Au fost OK cele cateva ore 🙂 pentru ca pe seara am simtit nevoia sa merg intr-un pub, sa ascult si altfel de muzica si sa beau ceva fin si chiar sa ma imbacsesc cu ceva fum de tigara, da rasa e in cluburile din Romania.

Nu ma intrebati acum ce mi-a placut mai mult; petrecerea de copii sau petrecerea din club?

 

Lasă un răspuns

