nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Bilete de avion


Dupa ce in urma cu o saptamana v-am povestit ce frumos a fost la Barcelona si Madrid, dup ace am cautat singura bilete de avion Madrid, pentru ca am vrut sa trec si pe la Barcelona, iata-ma acum in fata unei noi provocari.

Trebuie sa caut cel mai bun pret bilet de avion Milano. Trebuie sa plec in delegatie si asistenta mea si-a luat liber exact in aceasta perioada. Nici eu nu stiam ca o sa se intample deplasarea aceasta. Fiind out of the budget am ales sa caut pe bileteavion.ro cel mai bun pret. De fiecare data online-ul te ajuta sit e scoate din orice incurcatura. Normal daca stai sa cauti informatii corecte si ii elimini din start pe cei care incearca sa stoarca bani de la credulii care mai umbla pe internet.

Cu ocazia asta i-am ajutat si  pe colegii din departamentul de vanzari care cautau zboruri Bucuresti Bruxelles cu o oferta de bilete de avion. Luna viitoare e sfarsitul de an financiar in multe corporatii din lumea asta, asa ca lucrurile incep sa se precipite peste tot, in toate departamentele care trebuie sa raporteze atingerea cifrelor, in special cele de vanzari. Luna femeii care va veni incepand de maine va fi sarbatorita prin munca de multe femei corporatiste.

Lasă un răspuns

