nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Bijuterii de nunta


Colega mea de care v-am povestit ca ne-a asasinat cu nunta ei din aceasta vara a intrat intr-o noua faza: cea a bijuteriilor: inele de aur si bijuterii cu diamante.

Ei bine industria bijuteriilor din Romania este si ea prezenta pe internet, asa ca in pauzele pe care le are descopera mereu lucruri noi pe care vrea sa le impartaseasca cu noi. A fost fun si interesant sa vedem ca s-a mai schimbat si are o noua directie, dar trebuie sa recunosc ca directiile ei tin foarte mult.

Am aflat de bijuterii din aur ieftine BijuteriaTeilor.ro, insa marturisesc ca raman fidela magazinelor clasice care m-au scos din incurcatura de fiecare data, si de la personalul carora am aflat foarte multe informatii utile si interesante.

Inele de logodna, verighete, alte bijuterii pentru nunta, toate cu multa nehotarare, ba ca l-ar cumpara pe asta, ba ca l-ar cumpara pe celalalt sunt ultimul stress din echipa noastra.

Si chiar daca imi citeste blogul, si se identifica nu este nici o problema, pentru ca i-am spus toate si direct, adica face2face, dar este atat de prinsa micuta incat feedbackul pe care i l-am dat toate nu a avut nici un effect. Si pentru ca vorba volant, poate daca citeste blogul meu, scripta manent si in mintea ei!

Lasă un răspuns

