nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Relaxare inainte de gadgeturi


Am plecat sa-mi cumpar inca o imprimanta cu laser. Va aduceti aminte de ultima mea incursiune intr-un magazine de retail, si de disponibilitatea consultantilor de acolo de a-mi imbunatati cunostintele in materie de toner si alte caracteristici importante pentru o imprimanta?

De data aceasta a fost mai simplu, pentru ca am stiut exact ce fel de imprimanta aveam nevoie si am luat-o pe cea la cel mai mare pret.

L-am reintalnit si pe baiatul care stia o gramada despre ciss ink cartuseria, dar care din pacate pentru el, pe mine nu ma interesa decat sa-mi iau cartuse de rezerva!

Saptamana viitoare la Barcelona incepe Mobile World Congres 2014. Nu va fi prezent iPhone 6, dar va nici Galaxy S5 poate cele mai asteptate mobile ale anului. In schimb, LG G Pro 2, proaspat prezentat in Coreea de Sud, va fi aratat pentru prima data in Europa.

Vom vedea cel mai probabil tot la Barcelona si primul Nokia cu Android, Nokia Normandy!

Sunt prezenta la Madrid si daca nu voi lucra pana tarziu, cum s-a intamplat anul trecut, va voi povesti cate ceva. Deocamdata, pe aeroportul din Barcelona aproape toata ziua sunt asteptati oficiali sau participanti la Mobile World Congres. Si pentru ca stau la 5 minute de plaja, cred ca pana luni, nimeni nu se gandeste la tehnologie. Singurele gadgeturi sunt cele pe care le iei la jogging cu tine, de-a lungul plajei. Toata lumea face sport in Barcelona. Am uitat sa va spun ca weekendul mi-l petrec in Barcelona, iar duminica seara plec spre Madrid.

Lasă un răspuns

