nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Cum sta treaba cu recrutarea cea mai simpla


Cat de simplu sau cat de greu este sa-ti gasesti un job? Saptamana trecuta am fost la Sibiu si am nimerit exact in zilelele Sibiu – Locuri de munca Bestjobs.

Unii cred ca a recruta inseamna sa deschizi bestjobs sau oricare alt site de recrutare, te uiti repede pe primele 10 CV-uri, chemi 5 la interviu si gata…ai gasit candidatul de care aveai nevoie…..

Imi caut un ajutor de vreo luna de zile. Primele 50-60 de CVuri le-a citit integral, apoi am inceput sa le citesc in diagonala. Multi scriu gresit gramatical, dar au pretentii cat casa! Apoi mai sunt cate unii care folosesc aceeasi scrisoare de intentie indiferent unde aplica, dar din pacate nu-si dau seama ca nu prea se potriveste.  Multi sunt deja lingai in scrisorile de intentie sau in emailul pe care il trimit si isi asuma mult mai multe responsabilitati  (domnilor din Piatra Neamt, am scris eu in JD ca trebuie sa aveti grija de agenda mea, de timpul meu liber sau de finantele mele?). Inca imi plac aplicatiile de yahoo cu nickname de adolescenti: sexmachine, loveu2, floarearoz, iepurasultimid, euceacrazy (sau madonnaromaneasca@yahoo.com din Targoviste). Apreciez, dar nu in acest context pozele din camin, de pe plaja sau pe baietii iesiti de la sala sau din cluburi de noapte….

Dupa un pseudo asessment pe care le dau online si un test  de limba engleza mai raman fix zece. Oare merita toti sa vina la interviul final?  Unde sunt cei sau cele care se plang ca indiferent de bine pregatiti sunt, nu isi gasesc de lucru?

Lasă un răspuns

