nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Ce (nu) ne intereseaza pe noi femeile la un gadget?


Am fost astazi sa caut cartuse pentru imprimanta hp pe care o am acasa. Simplu, in orice mall gasesti si un retailer de electronice, electrocasnice si computere, asa ca o scurta vizita pe acolo  si apoi fuga prin magazinele de haine pentru femei.

Dar asa cum se intampla de obicei, din zecile de cartuse imprimante, tocmai cel de care aveam nevoie nu era pe stoc. Baiatul incerca sa faca un upsell la un sistem ciss, daca am scris bine, era gata sa-mi faca o demonstratie pe un ciss Epson – sper ca am zis bine – dar ce nu inteleg barbatii este ca pe noi femeile nu ne intereseaza care este procesul de functionare. Noi luam un aparat, pentru ca avem nevoie de el pentru ce a fost produs. Niciodata nu vrem sa-l desfacem si apoi sa-l montam la loc.

Nu, dragilor, daca se poate ca inainte sa se strice sau sa se termine un consumabil, sa sune la un call center si apoi sa vina un technician sa-l repare sau sa inlocuiasca ce trebuie la el, ar fi si mai bine. Am plati acest serviciu, numai sa nu avem batai de cap cu aparatele, care intra intr-un stand by de functionare.

Este exact acelasi lucru, ca cel care va plictiseste pe voi, cand noi ne gandim cu ce bluza sa asortam o fusta pe care am vazut-o la magazinul de la parter, si cu pantofii pe care i-am vazut in alt magazin la etajul doi, de exemplu. Si voi nu pricepeti de ce ne invartim pe langa standul de bluze si camasi si in final cumparam si o bluza si o camasa!

Ati priceput? Nu! Nici noi noi nu priceme de ce trebuie sa inlocuim cartuse la imprimanta si mai ales acele cartuse care nu se gasesc!

Lasă un răspuns

