nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Referitor la ”acuzatiile” de AROGANȚA


Daca nu accept nesimtirea,
Daca nu accept obraznicia,
Daca nu fac nici un fel de ilegalitati,
Daca nu admit pareri, ci doar fapte sau cifre,
Daca nu admit incalcarea unei intelegeri,
Daca imi apar drepturile,
Daca imi mentin parerea fara a jigni,
Daca imi vand scump serviciile,
Daca imi place sa ajut oamenii,
Daca impun disciplina in sala de curs,
Daca sunt intransigenta in ceea ce priveste antrenarea,
Daca refuz sa lucrez cu companiile care fac ilegalitati,
Daca sunt mandru de ceea ce fac si ceea ce am,
Daca am principii simple si clare de viata,
Daca prefer umorul in locul injuraturilor,
Daca laud ce imi place si ironizez ce nu imi place,
SUNT CONSIDERATE AROGANȚE
Atunci DA, SUNT AROGANTA!
Si sunt MANDRA de asta!

Lasă un răspuns

