nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

MENTALITATE DE MILIONAR


La spalatoria unde imi duc masina in (aproape) fiecare weekend, masinile curg una dupa alta. Clientii dau cheile unui „baiat” care se ocupa cu patcatul lor, apoi se insira la soare si asteapta zambind. Patronul spalatoriei este „pe baricade” si coordoneaza totul dar isi face timp sa dea mana cu fiecare client si sa glumeasca.
Am vrut sa imi cumpar o cafea la dozator dar nu aveam marunt. Am intrebat de marunt si am fost trimis la „Sefu”. I-am cerut marunt. A lasat treaba si a venit cu mine la „bar” unde s-a apucat sa imi faca o cafea.
– Nu va incurca sa tineti si o masina de facut cafea cand aveti aici 2 dozatoare? – l-am intrebat
– Asta este mult mai buna si NIMIC DIN CEEA CE ESTE BUN PTR CLIENT NU MA „INCURCA” mi-a rapuns zambind!
Acum intelegeti de ce are curtea plina de clienti?

Lasă un răspuns

