nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Fetele de la TAROM


Meseria de stewardesă, mai căutată decât cea de doctor! Iată cât câştigă o însoţitoare de bord!

Imi si imaginez cum unii prieteni de pe aici sau de pe Facebook vor bolborosi in barba: ’’iar scrie despre Tarom!!!’’…si ma amuz. Da, iar scriu despre Tarom, mai exact despre fetele de la Tarom. Stateam si ma gandeam (mi se mai intampla si mie ) la meseria acestor minunate si deosebite doamne.

A fi stewardesa pare un lucru banal, la prima vedere, si plin de satisfactii, insa, daca ai bunavointa sa stai si sa analizezi un pic situatia, realizezi foarte repede ca nu este deloc asa. Pe langa curajul si pasiunea, absolut necesare intr-o astfel de meserie, e nevoie de inteligenta (da, da….ati citit bine), stapanire de sine, capacitate de reactie, tarie, caracter……si cate si mai cate.

Nu cred ca sunt foarte multi cei care au stat vreodata sa se intrebe ’’oare cum sunt fetele de la Tarom?’’. Indraznesc sa spun ca ii pot numara pe degete pe cei care au vrut sa vada dincolo de uniforma de stewardesa. Si e mare pacat! Pentru ca, daca ati face acest lucru, ati putea descoperi comori. Cati dintre voi stiu ca unul din cei mai talentati comandati de la Tarom este……o femeie?

Am avut onoarea, privilegiul, sansa sa cunosc cateva ’’doamne de poveste’’ (cum imi place sa le numesc) si am ramas profund impresionata. Am avut si bucuria in aceasta viata ca, unele din ele, sa imi devina, ulterior, prietene. Calitatea acestor femei este rar intalnita in zilele noastre, in viata de zi cu zi.

Nu….ele nu sunt doar acele ’’fitzoase’’ obligate sa zambeasca cand va urcati in avion. Nu sunt nici ospatarite nevoite sa serveasca mancare si bautura si sa suporte mitocanii. Si clar nu sunt acolo pentru a va suporta frustrarile si nervii pentru care nu au nici o vina. Aceste doamne au muncit mult ca sa ajunga acolo unde sunt, au o scoala cum altii/altele nu o au (si nu e bullshit deloc), isi fac meseria cu multa pasiune si devotament si iubesc Tarom-ul. De aceea se afla acolo si nu la alta companie care, cu siguranta, le-ar oferi mai multe avantaje.

Cati dintre noi citim Cioran? Cati dintre noi au auzit de Vulpescu? Cati dintre noi pot zambi, zi de zi, clipa de clipa, desi in sufletul nostru se da o mare lupta, plina de durere? Cati dintre noi intorc si celalalt obraz dupa ce au fost jigniti sau insultati absolut gratuit? Ei bine……aceste doamne o fac. Si nu se plang niciodata…..si nu renunta niciodata. Eu am descoperit adevarate exemple de viata, de forta, de caracter. Nu pot da sfaturi, nu pot emite pretentii. Dar mi-as dori ca, data viitoare, cand veti avea ocazia sa calatoriti cu Tarom, sa va permiteti luxul de a le descoperi cu adevarat pe aceste frumoase doamne. Cu siguranta veti avea doar de castigat!

Sunt constienta ca voi avea prieteni ce vor avea de comentat/de carcotit la cele scrise mai sus. Ii rog insa, ca de data aceasta, doar sa imi respecte parerea (care nu trebuie sa fie aceeasi cu a lor) si sa inteleaga ca am scris cu drag despre ceva in care cred cu tarie si, mai ales, ca am scris despre prieteni.

In timpul liber pe multe le veti descoperi si altfel: in parc impingand la carucioare sport sau la un carucior pentru gemeni, bucurandu-se de linistea parcului si zambetele copiilor lor.

Lasă un răspuns

