nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

CINA PENTRU BOBOCI


Pe drumul de centura, noapte, gropi, lipsa marcaje, etc In fata mea mergea un Tiguan. La un moment dat pune farna puternic, se opreste, deschide usa soferului si … o doamna bine, atarnata cu o mana de portiera incepe sa dea, cu spor, la boboci! Si asta in lumina xenoanelor mele uimite! …
A ZAMBIT, s-a sters la gura cu dosul mainii (pe care avea o bratara), a inchis portiera si a demarat!
Dupa ce m-am dezmetcit, eram atat de cucerit de gestul ei incat, fara sa imi dau seama, am facut o manevra de ocolire a ”baltii” lasate in urma de elegata si misterioasa doamna!

Ati tras deja concluzia? – Poate era insarcinata, poate era bolnava, poate experimenta niste medicamente, poate avea anorexie, poate era beata … Nu i-am judecat motivul si nici nu mi-am pus problema de ce a facut-o! 😀

Lasă un răspuns

