nmb

Tot timpul informata! E cool sa fii Femeie!

Ce am descoperit conducand un Mini Cooper?


Azi, a fost prima data din viata mea cand am condus un MINI! Cum asa?

Stiam” deja despre MINI ca este mic, simplu, agil si feminin, asa ca … nu m-a interesat!

Nu se potrivea cu perceptia mea despre masini.

Totusi, la invitatia celor de la Automobile Bavaria, am luat, in test drive un MINI COUNTRYMAN S.

Este o masina cu motor pe benzina, are cam 180 CP si tractiune integrala.

Ce am descoperit?

1. Este mic? Raspuns: NU!

Este foarte spatios. Este inalt. Este foarte aerisit.

– Are spatiu lejer pentru picioare (eu am 1.88m inaltime) – Are spatiu lejer la pedale

– Are scaune sport confortabile si mari

– Are un interior foarte inteligent conceput.

2. Este simplu? Raspuns: NU!

Este foarte modern si bine dotat.

– Are un bord mult mai modern si mai placut decat al BMW-ului! (Da, am zis-o!)

– Are cateva comutatoare foarte cool ca ale avioanelor! 🙂

– Are o iluminare interna foarte placuta!

– Are tot ce iti poti dori (inclusiv internet) – mai putin camere video ptr parcare (dar nu ai nevoie)

3. Este agil? Raspuns: FOARTE!

In Bucuresti, la ora 17.30, cand iese tot orasul de la serviciu, am facut 10 km in 7 min.

Nu cred ca pot (eu) obtine o performanta mai buna cu alta masina.

– 0-100 km/h in 7,7 secunde

– Oglinzi perfecte pentru ”crosetat”

– Precizie excelenta a directiei

– Frane foarte bune

– Tractiunea integrala (la motorul pe benzina) o incetineste putin la demaraje dar este normal.

SI ARE UN SUNET BESTIAL! Sunetul motorului este mai agresiv decat la BMW! (Da! Am zis-o si pe asta!)

4. Este feminina? Raspuns: NU!

De la volan si simtind puterea motorului, nu mi s-a mai parut deloc feminina.

Eleganta? Da! Cool? Da! Simpatica? Da! Dar nu neaparat feminina!

CE MI-A MAI PLACUT? Cum se uita oamenii din trafic la tine!

Cand esti in BMW, ceilalti oameni te privesc cu incruntare! Nici nu vreau sa ma gandesc ce gandesc barbatii care ma vad la volan (am parl lung, ochelari de soare) 😉 Nici nu trebuie sa ma gandesc pentru ca frustrarea lor si-o exprima cu glas tare! Eu chiar am muncit pentru masina pe care o conduc!

Cand esti in MINI, oamenii iti ZAMBESC! (chiar daca faci slalom printre ei)

Asta mi-a placut cel mai mult!

Definitie intr-un singur cuvant: INTELIGENTA! O masina INTELIGENTA!

Fa un test drive la @Automobile Bavaria. MERITA!

Lasă un răspuns

